Debat
Alle debatter
- Parkering ved Åsnen for at sejle kano 3-4 dage
22. juni 2026 11:28 - Tilgå pladser på kanoruten Helge å (øvre å-løb) med bil
27. maj 2026 18:04 - Kano eller kajak udlejning nær Prässebo
27. maj 2026 14:33 - Båd til Hven ?
8. maj 2026 11:51
Skriv nyt indlæg
Etablering af afløbssystem
Denne side er blevet vist 4684 gange
Svar på indlægget
Svar på indlægget

Hej:-)
Min kæreste og jeg har lige købt en dejligt sommerhus i Blekinge. Vi vil gerne etablere "træk og slip". Det et højt miljømæssigt sikkerhedsniveu på grunden, så vi skal etablerer 2-kammer brønd til gråt vand og lukket tank til WC. Vi ved at det kan gøres billigere, hvis et polsk firma udfører arbejdet. Spørgsmålet er så om man må det?
Ud over det, er der så nogen herinde, som kan anbefale et svensk firma, hvad angår pris og kvalitet.
Håber på svar. Tak:-)
brian