Debat
Alle debatter
- Parkering ved Åsnen for at sejle kano 3-4 dage
22. juni 2026 11:28 - Tilgå pladser på kanoruten Helge å (øvre å-løb) med bil
27. maj 2026 18:04 - Kano eller kajak udlejning nær Prässebo
27. maj 2026 14:33 - Båd til Hven ?
8. maj 2026 11:51
Skriv nyt indlæg
Er der nogen, der kender Tolvmannabacken
Denne side er blevet vist 4818 gange
Svar på indlægget
Hej.
Mine drenge lærte at stå på ski på tolvmammabacken som 8 årige. Det er et rigtig godt sted til børn da alle pister ender samme sted. Vi boede på føllingenhotel, der ligger ca 5 km fra pusten. Det er et bed and brekfast hotel, hvor man kan opbevare mad i køleskabet. Det er til helt rimelige priser, der er bad på alle værelser og man kan booke familierum. Magnus som ejer hotellet har også en skiudlejning. Når der er sne er det et rigtig dejligt begynder sted. Vi har været der et par gange og har været rigtig glade for det.
Mette
Mine drenge lærte at stå på ski på tolvmammabacken som 8 årige. Det er et rigtig godt sted til børn da alle pister ender samme sted. Vi boede på føllingenhotel, der ligger ca 5 km fra pusten. Det er et bed and brekfast hotel, hvor man kan opbevare mad i køleskabet. Det er til helt rimelige priser, der er bad på alle værelser og man kan booke familierum. Magnus som ejer hotellet har også en skiudlejning. Når der er sne er det et rigtig dejligt begynder sted. Vi har været der et par gange og har været rigtig glade for det.
Mette
Hej igen.
Www.follingenhotell.se
Er hotellets hjemmeside. Er I mere til en hytte har hotellet også to hytter man kan leje.
Rigtig god tur.
Mette
Www.follingenhotell.se
Er hotellets hjemmeside. Er I mere til en hytte har hotellet også to hytter man kan leje.
Rigtig god tur.
Mette
Svar på indlægget

Hej
Er der nogen, der har erfaring med skiferie (med børn 6-11 år) ved Tolvmannabacken samt gode råd til overnatning (torsdag-søndag i uge 7).
Bettina